onsdag 13 maj 2009

Känner mig kass som mamma idag

Idag har jag haft en mamma-är-sur-dag. Jag svarar otrevligt o fräser o vill helst vara ifred. Jag hör mig själv och vet att jag är otrevlig o det är inget jag VILL va mot mina älskade barn. Men jag är så trött och idag är jag så snurrig i huvudet... Det får inte plats nånting idag och jag har en riktig flashback på hur det kändes för jämnan för några månader sedan. Evelina slog till mig av misstag i huvudet och jag blev tvärförbannad och sa (röt) att hon skulle lugna sig. Vet ni va hon skriker tillbaka? -Men förlåt då för helvete!!! Jag blev helt chockad och tagen för hon svär ju aldrig annars. Jag blev ganska arg men förstod också att nu hade hon fått nog av mina tjurigheter... Nu ska jag gå upp o prata med den lilla sötnosen och innan ska jag nosa felix i nacken o pussa på honom. Mitt hjärta lider av stora samvetskval just nu.

1 kommentar:

  1. Det är inte skoj när man har sådana dagar. Men ALLA har det ibland. Man får känna sig rutten. det viktiga är att man är medveten om det själv och att man har orken att inse att det är man själv som har fel ibland.

    SvaraRadera