fredag 8 maj 2009

Då är den prövningen också över.

Ja så har då dagen med den fruktade arbetsintervjun äntligen varit. Jag har nog sällan varit så nervös men alla tips om att vara mig själv o att jag kommer långt med det hjälpte mig. Jag va mig själv och det gick över förväntan bra. Nästa vecka får jag veta om jag får jobbet men det är fyra till som har varit på intervju. Jobbet jag sökt innebär att jag ska ingå i en behandlargrupp som får uppdrag från en utredningsgrupp. Uppdrag kan vara att ta reda på vilka insatser ex. en familj kan behöva eller en ungdom med missbruk. Man får jobba en hel del enskilt med klienter och ha samtal. Läs mer HÄR om vad öppenvården i Hultsfred innebär.
Woooho! Jag skulle få eget kontor! Det känns väldigt, väldigt spännande. Och nervöst. Nästa måndag får jag veta vem som fått tjänsten! Jäklar i den vad jag ska fira om jag får det!

"LYCKA ÄR ATT MINNAS GÅRDAGEN
DRÖMMA OM MORGONDAGEN
OCH ATT LEVA IDAG"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar