lördag 31 juli 2010

All by my self

Jag har precis vaknat till efter att ha lyssnat på Mamma Mu och kråkan i Felix säng, för övrigt är de nog de roligaste sagorna jag vet. Kråkan är så störtskön: - Krax! Ryck mig i fjädern!

Anders är i Västervik på Takida, de gör honom gott att komma iväg och träffa polarna. Evelina drog iväg till faster Anetth där hon ska vara imorgon när vi far till Eslöv. Hon kunde ju vara hemma själv men hon tycker om att vara hos Netttan, vilket jag förstår. Hon fick följa med och hämta valpen men de ville hon inte och det är ju en lång resa att göra fram och tillbaks i ett ryck.

Idag har jag klippt gräset och tvättat ALLA kläder vi kom hem med från semestern igår. Jag har dessutom plockat upp de flesta smågrejer som ligger överallt så inte lillfisen tuggar på dom. Till och med Felix har gjort det efter att jag "skrämde" upp honom med att valpen nog skulle tugga sönder hans favoritlego om det låg på golvet. Man ser inte en legobit så lång ögat når. Nåde den som rör Felix älskade lego ;-)!

Här sitter jag och njuter av lugnet samtidigt som jag känner mig lite ensam. Men jag ska titta på en film nu.
Lugnet före stormen :-).

2 kommentarer:

  1. ÅHH så roligt med en ny liten familjemedlem!! Såg så fin ut så..Lycka till..

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt med en gullig liten hund!
    Hon ser jättefin ut. Jag blir allt lite avis!
    Spindelkvinnan

    SvaraRadera