söndag 3 oktober 2010

Bit ihop o kom igen!

Ja här har det varit tyst, tyst, tyst från mig. Har inte haft nån ork och inte haft lust att engagera mig och definitivt inte TID.
Det har väl inte hänt så överdrivet mycket heller. Njao, på jobbfronten sker ganska stora förändringar men det är för tidigt att skriva om. Förändringarna är inte så positiva men jag hoppas jag kan ändra mitt tänk så jag kan se det positivt.
I klagomuren låter det: Ryggen är bättre men istället har jag fått ont i en axel och ner i en arm, foten värker och jävlas varje natt, tröttheten är värre än vanligt. Ja lösningar på detta då? Lägg dig ner och dö eller håll käft? Näeee, det tänker jag inte göra. Jag får väl be om en skiktröntgen på foten och ska ta kontakt med Sensia om ryggproblemen, dessutom har jag bett att få prova ett ergonomiskt tangentbord på jobbet. Tröttheten är inte mycket att göra åt, hypotyreosan är där den är. Medicinen hjälper väl sisådär. PLUS är iaf att jag inte är alldeles koko i huvudet utan att jag lyckats hyfsat med struktur i huvudet utan att bränna vid mina synapser totalt. Bra där TINA!!!
Nu ska jag gå loss på tvätthögen och jag vet preciiiis vad jag ska tänka för att bli lite aggresiv på att det går fort. Hemlighetsfull? Japp, och så får det förbli.

Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar