söndag 24 oktober 2010

Skitväder!

Det regnar, regnar, regnar och regnar.... Jag vill knappt stickan näsan utanför dörren men ibland måste man eftersom Sally behöver gå ut för att göra sina behov. Det är bra med en hund- man MÅSTE gå ut!

Snart går vi in i november, en ganska trist månad. Det bästa med november är att man får göra adventsfint i slutet av månaden. Jag tycker det är mysigare med advent än jag tycker det är vid jul när man ska slänga fram alla tomtar som ska stå och blänga. Att jag fyller år 28 november är inte längre nåt man ser fram emot, det är ju som vilken dag som helst men lite stressigare pga att man ska bli firad.

Jag försöker få till att jag och Evelina ska åka på Idol i slutet av säsongen men jag är så mesig... Idolfinalsbiljetterna är i stort sett slut. Jag ska fundera på om vi ska åka till Göteborg och se på Idol men sen är det detta med boende och resan dit... Det kostar fan inte gratis! Bara biljetterna kostar ca 700 kr styck! Vi får se hur de blir, isf blir det en tidig julklapp till Evelina.

Nu blir det till att fortsätta bråka med tvätten och kl.16 ska vi äta midddag hos mor och far. Jammijammi!


Idag fyller min pappa år!  Grattis pappa!

1 kommentar:

  1. gubben sre sleten ut,Eller" är han bara full i faan."morfar"

    SvaraRadera