söndag 3 oktober 2010

Sovardags va?

I fredags gick vi o la oss kl.21.30, igår kl. 22.30 och idag kl 21.15. Va fasen va trött man ska va! För tjugo år sen hade man inte lagt sig innan tolv! Det är otäckt att tänka att det är hela 20 år sedan jag var 15 år, det känns om igår. Går tiden fortare ju äldre man blir eller saktar tiden ner lite sen när barnen flugit ur osv....?

Imorgon ska/skulle jag ha åkt till osteopaten med ryggen, har väntat tre veckor. Men jag har fått lite akuta saker i jobbet som nog måste gå före. Tyvärr, för idag har ryggen fått bekänna färg med att stapla ett lass med ved. O när jag ändå kom in på det här med ved så vill jag säga: TACK underbara föräldrar för ALL HJÄLP med veden. Jag finner inte ord i denna värld för att kunna säga tillräckligt mycket tack.

Tjingeling för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar