onsdag 6 oktober 2010

Hur är det egentligen?

Ja de vete i katten! Jag har inte tid att känna efter! Det verkar som att jag trasslar till det på hösten och att det blir mer att göra i jobbet. Men det är skönt att vara behövd och det jag gör just nu gör jag bra, det är en bedrift att kunna säga det om sig själv, inte sant?.

I helgen blir det att tillbringa tiden i Varberg. det har varit lite hit och dit huruvida båda barnen ska följa med m.m o nu har jag bestämt att det blir så. Så pappa- om du läser det här innan jag har pratat med er... Vi följer med hela högen. Önskar att vi kan besöka fästningen och traska lite på Getterön. Känner att jag blir lite sorgsen över att jag inte gjorde det när Lisbeth fanns, kanske bidrog hon till ett litet uppvaknande för mig. Att jag ska försöka leva livet och skapa minnen med mina två underbara barn.

Nu blir de snarklådan, imorgon är det en lång dag. Tjingeling.

4 kommentarer:

  1. det var ett bra val,vi ska nog kunna underhålla barnen två dar så anders får lite lugn han ochså.vad beträffar det andra så är detju ofta så att det måste hända nåt för att man ska fatta att man inte är ensam här i världen.så vi tycker det blir jättekul att få va tillsammans.morfar

    SvaraRadera
  2. Ja det är verkligen tur att Anders får va hemma själv o ta det lugnt. Det skulle ju va orättvist annars när jag får va ensam med barnen i helgen. Men jag har ju dig pappa ;-)!! O dig är de ju full fart på, eller? Hahaha, det blir nog jättebra. Stekt ägg blir oxå jättebra!

    SvaraRadera
  3. både anders och jag är utbrända och behöher koppla av på olika sätt,jag roar mig med barnen och anders utan dom.ni tjejer vet inte hur det är för en man att va sjuk och utsliten,än värre att va riktigt förkyld.host host nys,Morfar"

    SvaraRadera
  4. Hahaha, ta fram ostbiten pappa! Utbrända??? Ta en klunk cociliana av mamma o va en man!

    SvaraRadera