torsdag 28 oktober 2010

Gnälligt värre.

Näe usch vad jag har gnällt nu ett par dagar. Det finns andra som gnäller så mycket och jag tycker det är så ledsamt med folk som gnäller över hur jobbigt dom har det så nu tänker jag inte skriva mer om att jag tycker livet är tungt just nu.

Jag har mycket att vara tacksam för. Herregud, alla har det motigt ibland. Thats it!
Tack mamma och pappa. Jag vet att ni finns om jag behöver, men det verkar som att ju äldre man blir desto svårare är det att erkänna att man inte alltid orkar med vissa dagar. O de borde va jag som hjälper er...

Men men... nu ska jag gå upp och mysa och nosa på mina suddar. Vi har ätit pizza och godis och tittat på en film. Sen är de godnatt och invänta kärleken som har jobbat sent hela den här veckan. Inte många ord har hunnits sagt mellan oss. Ska bli riktigt skönt med fredag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar