söndag 17 oktober 2010

Va!? Är de söndag?

Va gjorde jag i fredags? Ja ehhh, hmm. Jag minns bara att vi kollade på att Idol och att jag inte mådde så bra.
Att jag inte mådde så bra insåg jag berodde på att jag ville sitta på toa och kisssssaaa hela tiden. Så nu äter jag penicillin mot UVI, nåja det va ett tag sedan jag gjorde det men jag är rädd för att bli nedsatt så att jag ska fortsätta va sjuk nu ett tag framöver. Vi är ju aldrig sjuka här hemma (peppar peppar TA I TRÄ), det är så skönt.

Igår slappade jag mest hela dagen för att ladda till att trava hem till Johanna och Ronnie, med eventuell utgång till bygdegården där det va pubafton. Det sistnämnda hoppade vi över, jag va inte i tipptoppform och ingen hade egentligen lust. Men de va en toppentevlig kväll och sällskapet är super och lockar till goda skratt så hur jag än bar mig åt kändes de som jag skulle kissa på mig ;-)...( Jo jag klarade mig faktiskt, SÅ illa är det inte ännu)

Idag har Anders kört crosstävling och vi har nyss firat att han tog sig i mål med alla ben i behåll och vi gissar att han kom på en helt okej placering, det firades med Paella. Nu ska jag sitta här och slänga över lite foto från mobilen till datorn. Imorgon är det jobb igen men jag tycker det känns bra. Börjar känna mig mer och mer trygg i mitt jobb och sätt att arbeta på.

Tjo och tjim!

3 kommentarer:

  1. ja söndag var det och jag trodde ni gått i ide,Morfar"

    SvaraRadera
  2. Nej inte helt o hållet men det skulle va ganska skönt om jag fick gå i ide och vila upp mig. Men det är bara o bita ihop o köra på!

    SvaraRadera
  3. ja bit ihop det är bara 32 år kvar till pension."morfar"

    SvaraRadera