måndag 5 juli 2010

Det sitter i...

Felix var så ledsen när jag lämnade honom på dagis idag. Han vägrad att släppa mig och det gör så ont i mitt hjärta och se och behöva lämna honom på det viset. Det känns som att jag överger honom och att han itne tror att jag bryr mig. Usch! Jag avskyr när det blir så.

Känslan jag får när jag åker ifrån honom följer mig hela dagen. Mitt samvete är rustat med alltför mycket dåligt samvete. Men jag lovade att vi ska åka och bada ikväll. Jag försöker lätta på mitt samvete, Evelina är på kollo så hon har nog badat hela dagen, men hon säger nog inte nej till ett kvällsdopp :-).

Jisses jag är så trött idag, varför? Det är iaf skönt att ha lämnat tillbaka jouren, nu har min älskade sambo tagit över den istället- fast på sitt jobb. Jour hit och jour dit! Ser mer och mer fram emot semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar