onsdag 7 juli 2010

Jag är så trött

Så trött att jag är lite vimsig o känner mig sjuk. Tänkte avboka mitt sista samtal idag och gå hem tidigare bara för att lägga mig o sova. Men det gjorde jag inte.... Vad gjorde jag istället da? Bryggde mig två koppar starkt kaffe, men tyvärr blev jag illamående istället. Men detta är ju bara en vanlig biverkning på min osynliga men tråkiga sjukdom. O jag ska inte klaga för det har varit mycket bättre på sista tiden.

Jag tog en powernap när jag ätit mat och det funkar faktiskt, efter 10 minuters sömn så blir jag ofta piggare.Så nu har jag har bakat början till en rulltårta,  vi ska snart ut och plocka smultronen som ska va i gräddfyllningen. Jammi och mumsfillibabba!

1 kommentar:

  1. Mmm, det låter gott med smultronfyllning :-)Jag blev så glad häromdagen när jag hittade en bortglömd kruka bakom förrådet som var fylld med knallröda smultron. Tror jag hade tänkt slänga den förra året, men glömde av det. Nu hade smultronen tagit om sig.

    SvaraRadera