söndag 4 juli 2010

Semestertankar

Vi ska åka till Skara sommarland, i två dagar- alltså två övernattningar. Jag tycker att vi kunde stannat längre när vi ändå kånkar oss dit med husvagnen, Felix tycker ju verkligen inte om att åka bil. Men det tyckte inte Anders.
Han blir lite weird när vi är på samma ställe för länge, han är en sån som behöver ladda batterierna ganska ofta så två nätter blir lagom för honom.

Jag hoppas på att ta några dagar i Lysingsbadet om vädret är bra, då kan Anders vara hemma och måla huset i lugn och ro precis som han vill ha det. Jag kan njuta av semester och barnen och komma hem till ett målat hus. Bra va???

För övrigt är jag skållad just nu. Själv göra, själv ha! Men imorgon har det övergått i brunt, det gör det ganska fort på mig. Bra dä!

2 kommentarer:

  1. Vad skoj :-) Samma paket som vi tog då? Två övernattningar och två dagars inträde för 1895 eller något sådant? Våra barn är helt lyriska och tyckte det var jättebra.

    SvaraRadera
  2. Emelie: Ja det stämmer. Ni sparade väl lite väder till oss? Jag är inte glad åt att boka i förväg för hur kul är det om det regnar hela tiden.... Men de ska nog bli bra, kul att dina barn gillade det. Det gör nog mina oxå då.

    SvaraRadera