torsdag 1 juli 2010

Felix kan han också

Jodå, med anledning av förra inlägget och pappas kommentar så måste jag tillägga att Felix kan han också- ordbajsa.
Idag på morgonen sa han till fröken Lena på dagis:
- Jag har inte sovit i natt. Jag satt uppe och drack upp alla pappas öööööl!
Ja vad säger man? Inte så mycket men man skrattar desto mer. Hoppas fröken Lena vet att våra nattvanor består i att sova och att inte partaja på nätterna.

För övrigt är alla ord som innehåller bajs just nu väldigt intressant i Felix värld. Gärna alla ord som rimmar på bajs också, najs bajs majs osv...


Evelina och jag har kramats så klart. Ilskan rann av henne och hon har gått ner till svärmor för att sova där. Hon kom på det i sista sekund när hon insåg att hon då skulle slippa allt stim och ståhej imorgon bitti när Felix och jag går upp på morgonen.

Min lilla Evelina, liten och stor på samma gång. En underbar omtänksam tjej som vill vara alla till lags. Jag älskar henne och hon är precis så underbar som jag vill att hon ska vara...

2 kommentarer:

  1. det är inte lätt att vara liten i en stor värld och försöka att trängas,det är mycket som händer hos evelina just nu,vi vill också ha henne som hon är."morfar"

    SvaraRadera
  2. vad gäller felix får han komma till mig ska jag lära honom några riktiga b-ord. bara han inte får ölmage!!! "morfar"

    SvaraRadera