måndag 19 juli 2010

Sämäster!!!

Första dagen inledd. Har varit i Västervik och shoppat med mamma, jättemysigt. Mamma bjöd på godaste salladen som bara finns på- just det, Tant Grön. Jag shoppade dock inte loss denna dag, det var mamma och så köpte jag ett par foppatofflor till Felix. Jo jag köpte ett liiiitet, litet nagellack till mig själv. Har man som jag varit nagelbitare i 34 år och äntligen lyckats sluta då ska jag banne mig ta vara på den tiden innan jag tar ett nagelbitar-återfall.

Anders och pappa har målat huset och varit så himla duktiga, jag är absolut imponerad av deras flit.mamma och pappa bjöd på grillat, jag kunde dock inte äta så mycket efter den mäktiga Tant grön-salladen. Jag la mig och sov en stund på gräsmattan medan Felix gjorde soppa och allt möjligt av skogens alla ingredienser. Sen satt vi o päste och Anders tog ett par whisky och ett par öl med pappa.

O NU! Nu ska vi se på film, det var tanken iaf. men efter allt vattnande och prat med grannen och inspektion av deras kök så blev de sent, alldeles för sent. Men jag kanske orkar se början på filmen iaf....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar