fredag 2 juli 2010

Sommar sommar sommar...

Idag ska de bli +30 grader varmt. Förbaskat att jag har jour och inte kan dra iväg då! Har visserligen en inställelsetid på 90 minuter men ändå...

Kanske kan vi lägga i våran båt i Yxern imorgon och njuta där. Husvagnen måste också hämtas från logen så att vi kan göra iordning den för avresan till Skara sommarland. Det är mycket nu, väldigt mycket. Men Anders har det nog värst. Huset ska målas, staketet göras färdigt. Ved ska klyvas, köras, floas. Men där ska även jag göra en insats i år, jag har på något underligt vis lyckats undkomma det mesta jobbet med veden föregående år.

Jag är så lycklig idag, jag kände det redan när jag vaknade. Mitt liv är så jäkla bra.

2 kommentarer:

  1. jag har också mycket att göra,ramlar jag omkull har jag inte tid att resa mej."morfar"

    SvaraRadera
  2. Pappa: Jadu pappa, det är inte lätt. OM du ska ramla så se till att du är i närheten av soffan :-).

    SvaraRadera