måndag 12 juli 2010

Jag får värmeslag

Ta mig bort från denna värme, ge mig syre. Gör något! Kanske ska fylla upp badkaret med kallvatten och sova i. Att duscha kan ju kvitta, det räcker med att snurra ett varv så har man torkat och man är lika svett igen innan man fått på sig kläderna. Nej nu vill jag att det åskar ur ordentligt så det blir lite skön, normal sverigevärme.

Funderar på att slita ut madrassen på Evelinas balkong och sova där men då vaknar jag av alla bilar och lastbilar och mopeder.... Jag borde nog inte bo bland folk. Jag har stark lust att flytta ut i bushen men det får vänta tills barnen är stora nog att ta sig till sina vänner och intressen själva. Det diskuterade vi nämligen förut jag och kärleken... Då kanske, kanske jag äntligen kan komma till ro. Kanske.

1 kommentar:

  1. åk till södra polen en vecka,varmt som i helvetet,som att gå tillbaka till 50-ti talet i standard,morfar

    SvaraRadera