tisdag 20 juli 2010

Varmt och skönt

Ja det är så underbart, vädret håller i sig. Sol och värme hela dagen så gott som. Evve kom hem från Göteborg idag, så nu är semestern fulländad. Kvällen avslutades med att Evve och Madde cyklade till Nyn och badade, Felix o jag tog bilen och så möttes vi där. Jag badade som vanligt dock inte. Det är ju helt sanslöst vilken badkruka jag är. Det är nästan så jag skäms lite.

Imorgon ska vi hämta nya bilen. Det ska bli skönt o åka i en bil man inte behöver ha hörselkåpor i, det är ju egentligen ingen gammal skruttbil vi har haft men Anders har satt på SPORTljuddmpare som enligt mig låter för jävligt. Så nu ska det bli "ordning på torpet" med en ny fin bil med en massa regler som ska följas.... japp, just de ja, det vill till att jag också följer dom.

Nu ska jag gå och sova, jag är jättetrött. Vet inte vad som hände nu mot kvällskvisten men trött blev jag. Det går väl inte och sova för nu tycker jag flugorna är för j**liga! De retar mig till vansinne och till slut ligger hela jag under täcket och svettas litervis pga att jag blir tokig på att känna dom där irriterande små asen till flugor. Aaaaaahhh, nu kryper dom på mig bara för och trigga igång mig.

Nån som har något bra knep? Sov så gott bloggisar.

1 kommentar:

  1. ska felix va ordningsvakten för bilen, ett tips för att slippa flugor och andra flygfän låt anders göra insektsnät för fönstren,nät finns här i garaget,snart är det höst och flugorna borta."morfar"

    SvaraRadera