onsdag 15 april 2009

Dr Öström o jag.

Pratade med min doktor igår. Jag hade telefontid mellan kl.15-16 och han ringde upp 16.04 och då hade jag redan ringt upp VC o frågat om jag skrivi uppt fel datum (inte helt omöjligt när de gäller mig).
Jag sa till honom- Hej Dr Öström, det va allt på håret att du hann ringa mig idag va!?
Han svarade -Ja jag ligger ju i som en räv här!
Jag kontrade med - Ja det är rätt, de ska du göra!
Så jag tror vi la ribban på en liten busig jargong.
Men det blir ingen höjning av medicinen. Inte för att jag propsade på det men jag tänkte att vi kanske kunde prova så jag blir av med tröttheten. Men de tyckte inte han och det är ju han som är läkare. Berättade också att jag känner mig svullen i halsen ibland och om det kunde vara sköldkörteln som spökade. Nej det sitter mellan dina öron svarade han då *haka ner o stora ögon*. Jag blev så paff men valde att ta det som ett skämt och svarade tillbaka att jasså de tror du. Nja så han då, att sköldkörteln är det iaf inte. Vi ska testa i tre månader till sen blir det nya prover! Dr Öström- än är inte sista ordet sagt *blink*!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar