torsdag 16 april 2009

Vad är det som gör att syskon MÅSTE reta varann?

Evelina har inte varit hemma mycket den här veckan o ÄNDÅ är dom som hund o katt. Jag står knappt ut för jag vet knappt vem som gör rätt eller fel men de bästa är väl att låta dom försöka reda ut det innan man lägger sig i. Men det är fruktansvärt frustrerande att dom måste irritera o va polis åt varandra KONSTANT!

Hade fått ett samtal från dolt nummer idag. Självklart trodde jag att det va ett samtal om cellproverna och jag tänkte " ringer dom så är det nog inget roligt besked, får jag ett brev är det nog okej". Men det va inte mig det gällde, dom ville ändra en tid hos ortoptisten till Evelina som ska dit nästa vecka. Varför har jag alltid dessa katastroftankar. Hoppas beskedet kommer snart och att jag blir återställd, för DET är jag inte, snarare blir vissa saker värre och värre... men det kunde va mycket värre.

Nu har jag lovat i ett svagt ögonblick att jag ska lägga mig i Evves säng o titta på "Alla vi barn i Bullerbyn". Hon har ju påsklov så hon kan ju vaken länge. Själv kommer jag väl va halvdöd imorgon. Godnatt.

3 kommentarer:

  1. hej! din nya blogg är ju verkligen jättefin, mera personlig o trevlig på nåt sätt!! :) ha en bra helg!!
    kram melaine

    SvaraRadera
  2. Tack melaine! Hur är det med dig? Nu är de inte långt kvar i skolan. Fasen va tiden går fort!!! Har förstått att du hade de bra på LIA:n. Sköt om dig. Kram.

    SvaraRadera
  3. det är bara bra med mig! ska bli så skönt att sluta skolan :) även att jag ska fortsätta läsa lite i höst, ska läsa klart undersköterska som jag för ett par år sedan påbörjade..lia:n var kanon, ångrar inte att jag tog chansen! :) ta hand om dig!!! kram /mel

    SvaraRadera