torsdag 23 april 2009

Imorgon

Imorgon borde jag få besked om jag har nån förbaskad cancer eller inte. Har ringt till kvinnokliniken idag och fick prata med någon och hon gjorde så att jag tror jag får ett tråkigt besked. Det lät som att hon såg svaret i journalen men att hon inte fick berätta om det var negativt. Hon såg att brevet var skickat o borde komma de närmsta dagarna. Va??? I sverige har vi väl sån postgång att det ska komma dagen efter man lagt på det i brevlådan. Jag är riktigt nervös nu o tankarna bara far fram o tillbaka. Tur att jag ska jobba snart så jag får lite annat att tänka på.

2 kommentarer:

  1. Min första tanke är varför skickar de brev vid negativt resultat det är ju såååå ohumant.
    vem ska ta hend om alla frågor som kommer upp vid ett negativt resultat?
    Jag hoppas verkligen att allt är bra och att du får ett brev idag där det står att du är frisk lilla söta goa Tina ( faan vid jobbigt det måste vara att vänta och vänta) STORA BAMSE KRAMAR tänker på dig / Cicci

    SvaraRadera
  2. Cicci: Ja jag håller verkligen med dig o jag trodde det va så att dom ringer om det är ett trist besked tills nu i veckan när jag fick veta att man får alla besked per brev. DÅLIGT! Jag hoppas man får ett direktnummer till någon om man får ett negativt beked. Tack gumman för att du tänker på mig. Jag tror jag behöver det just nu :-). Bamsekramar tillbax!

    SvaraRadera