onsdag 1 april 2009

Tina är sjuk...


...och att jag pratar om mig själv i tredje person (titeln på inlägget) gör ju inte saken bättre. Har knappt sovit i natt för det har utan att jag överdriver pulserat i halsen!!! Så de va bara tt gå ner och ta en värktablöett och det hjäpte faktiskt men jag känner mig gansla förkyld.
Hoppas bara att jag får göra ingreppet imorgon ändå för nu vill jag bli av med det. Inte för att jag går o tänker så mycket på det, jag vill bara kunna stryka det från listan.
Nu ska jag lägga mig i sängen o jag hoppas att jag är piggare när jag vaknar.

1 kommentar:

  1. Jag hoppas på en flicka men det blir säkert en pojke igen :-) Tillsammans har jag och mannen 3 pojkar och 1 flicka så det vore ju kul med en tös.

    Hoppas du kryar på dig gumman!

    Kram

    SvaraRadera