onsdag 29 april 2009

Fick en töntig kommentar idag

Denna kommentar fick jag idag.

din mammas håriga bullfitta du är ful som fan hoppas du blir på kört och hamnar i koma

Stackars krake som inte har bättre att roa sig med än att skriva sånt här omoget skit i andras bloggar.

Till dig Anonym: Jag är rätt nöjd med hur jag ser ut o det är ju bara o hoppas att du är det också. Men eftersom du tycker att jag är ful som fan så vore de ju bäst för dig att du inte tittar in till min blogg nån mer gång så du slipper se mig. Du är säkert söt, snygg och du verkar väldigt smart. Lycka till! Hoppas du hittar nån mening med ditt liv du också fega, stackars varelse.


3 kommentarer:

  1. En människa som skriver en sån kommentar är inte äldre än 12 år.

    Du är en vacker kvinna!

    SvaraRadera
  2. Men fy!!! Bra bemötande Tina.

    SvaraRadera
  3. snacka om störda kommentarer, ja i något syfte kan man kanske använda dem?? spara sjuka och gör en bok sen det kommer sälja massor!!!

    SvaraRadera