fredag 24 april 2009

Jag är utvald!!!!!

Jiiiiiiiiiihaaaa!
Jag är en av tre tjejer som är utvald att komma på intervju av 51 sökande till en behandlartjänst i Hultsfred! jag måste faktiskt sträcka på mig lite. 40 stycken av dom som sökt hade behörighet så lite nöjd är jag att jag är en av sdom tre. Det är dock tre män kallade också och de ville helst ha en manlig va han ärlig att säga redan nu... Men jag är nöjd ändå, o ska på min allra första riktiga jopbbintervju. Nervös? Jo vars, en aning. De vill ju veta vad man har för människosyn och vilka värderingar man har, vilka erfarenheter man har och ja, ni vet. Det är ju inte så att jag inte vet vad jag tycker o tänker men- att få ut det på ett bra sätt- det är värre, speciellt om jag är nervös. 8 maj kl.10 är jag kallad. Så nu har jag det o vänta på också.

Det andra jag har väntat på ska dimpa ner i brevlådan får jag tydligen vänta på ännu ett tag för det fanns iaf inget i brevlådan idag. Dåligt tycker jag.

Men det bra överväger det dåliga just nu!!!

4 kommentarer:

  1. Grattis till intervjun. Håller tummarna.

    SvaraRadera
  2. Oh va roligt. Jag tror att det går jättebra
    kram cicci

    SvaraRadera
  3. Tack till er båda! Hoppas att det går bra gör jag, men jag är inställd på att en av de manliga får det. Men det är inget jag tänker ge sken av. Ska ge intryck av att dom behöver MIG ,-)!

    SvaraRadera
  4. STORT GRATTIS o LYCKA TILL

    nettan

    SvaraRadera