onsdag 8 april 2009

I´m a businesswoman or...not.

Nu har jag sålt bilbarnstolen. De kanske va för billigt med 1000 kr?! För ingen har försökt pruta och många har hört av sig o vill jag ska skicka den. Men nu är den såld och betald för 1000 riksdaler direkt ner i min plånbok. Skönt för jag hade inte ens 50 öre kvar! Nu kan jag köpa lite godis o annat med gott samvete imorgon, utan att lägga huvudet på sne o be Anders om pengar...

En kvinna vill köpa cykeln som jag vill ha 250 kr för. Hon vill att jag ska skicka den med bussgods och DET kostar 375 kr. Alltså skulle cykeln kosta 625 kr för henne.... Jag tycker inte att det känns helt okej. Om jag nu skulle vara den businesskvinnan jag inbillar mig att jag vill va så skulle jag inte tänka så. Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar