onsdag 22 april 2009

I´m standing up

Natten va katastrof, trodde jag skulle förblöda i sömnen. Men till min stora lycka hade det lugnat sig nu på morgonen. Så om det inte kör igång igen så avvaktar jag. Har varit hemma från jobbet ifall det börjar igen för då vill jag absolut inte befinna mig på jobbet...

Jag letar lite semestermål till i sommar. Egentligen tycker jag det räcker med att åka till Öland men samtidigt vill jag göra något annat. Är lite inne på LEGOland för felix älskar ju Lego. O så har jag aldrig varit där :-). Evelina är inne i en svår ålder men Skara sommarland skulle oxå funka. Hittade en bra sida på nätet som heter Barnsemester. Där fick jag en del tips på vad vi kan hitta på.

Eftersom jag är hemma från jobbet men samtidigt vill ta det lugnt och göra lite nytta har jag städat lite i gillestugan idag. Har haft alla soffdynor ute o dammat av. VART kommer allt damm ifrån??? Städtanterna i Rent hus skulle nog få dåndimpen om dom hittade vad jag hittade på vissa ställen idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar