lördag 4 april 2009

Hoppas dagen blir bättre än natten

Den här natten har varit hemsk. Jag har hostat så jag trodde halsen skulle gå sönder, de gjorde så ont i bröstet och jag har sprungit upp flera gånger för att jag trott jag ska spy av hostan. O näsan rann så mycket att jag till slut inte orkade bry mig om det så idag är det definitivt läge att byta sängkläder. O i rummet intill har jag hört samma visa från Evelina. Va bombsäker på att jag hade feber när jag klev upp men örontempen visade 35 grader så isåfall har jag börjat dö. Nog för att dekännts så i natt. Men jag tror de går åt rätt håll.

Jag tänker inte va sjuk idag, det ska bli +17 grader för bövelen!!! Felix är röd i ansiktet så idag blir det solfaktor på. Första gången jag smörjer på det redan 4 april. Min näsa är röd men jag tvivlar på att det hjälper med solskyddsfaktor....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar