torsdag 9 april 2009

Skärtorsdagen är över

Mina barn ville absolut inte gå påskkärring och det är inget jag promt "tvingar" dom till. Men det har sprungit en väldans massa påskkärringar här idag och det är jättehärligt.

Jag känner mig lite nedstämd för Evelina åkte till sin pappa idag och dom ska åka till Norrland i några dagar. Evelina fick panik över att hon skulle åka för hon får sån seperationsångest men jag vet ju att hon egentligen ville. O om hon inte skulle ha åkt så kan det bli så att hon undviker att åka på de där roliga i fortsättningen också, bara för att hon tycker känslorna innan hon åker är så jobbiga att hantera. Så därför känner jag mig lite hemsk, för att jag inte gick med henne i att hon ville stanna hemma utan tyckte hon skulle åka... Jag saknar henne redan även att vi bråkar om både stort o smått. Min älskade "lilla, stora" tjej.

2 kommentarer:

  1. du behöver inte gräma dig det gick jättebra sedan, hon såg fram emot att åka "morfar"

    SvaraRadera
  2. Förstår att det känns jobbigt, men, som du säger, hon tycker ju att det är skoj också :-)

    SvaraRadera