onsdag 23 februari 2011

Återfall?

Ja kalla det så om vill. Jag har använt mig av facebook för att så smidigt som möjligt bjuda in till ljusparty på tisdag kl. 18.30. DET är den enda anledningen att jag var inne på FB idag. Shit alltså!! Direkt fick jag höra från fler håll : Jasså minsann, DU är inloggad? Kunde du inte hålla dig? Jo, jag kan hålla mig från att läsa vad alla gör och hur de mår. Jag har klarat av livet utan FB i tre veckor o känner fortfarande inte att jag saknart ett dugg. Men jag utnyttjar en bra funktion som FB har. Det är allt :-).
Published with Blogger-droid v1.6.5

5 kommentarer:

  1. Usch varför gör man så! Lägger sådana översittarkommentarer, usch igen, jag hör precis hur de låter också, tonfallet! Bry dig inte i dem. Gör som du vill!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. gör vad du vill,du är vuxen nu att stå på egna ben morfar

    SvaraRadera
  3. Finns alltid folk som fuderar kring andra lite för mycket..Kanon smart grej de har på fejjan med evangemang, så varför inte använda sig av de och göra de lite lättare för sig :)
    kram /mel

    SvaraRadera
  4. Det var ju inte riktigt så jag frågade va? Jag frågade enkelt om du var tillbaka eftersom jag har sett dej vara inloggad några gånger... Inte bara jag som sett dej vara inloggad men skitisamma... Det kanske var någon annan som ställde den frågan som du skrev här?

    SvaraRadera
  5. Exakt Linda, det va i huvudsak INTE dig jag syftade på. O precis som du säger är det fler som sett mig vara inloggad och den personen har ifrågasatt om jag inte klarar mig utan FB.

    SvaraRadera