tisdag 1 februari 2011

Huvaligen!

Vilken nedrans dag jag har haft! Jobbigheter, trista överraskningar och många beslut att tvingas ta. Svåra beslut som gör att man gräver i sig själv, jobbrelaterat men som ligger i ens egna värderingar och erfarenheter. Tänker ibland att det skulle va en dröm att sitta exempelvis i kassan på ICA och blippa matvaror... Men jag tror jag skulle sakna spänningen och känslan av att göra nytta på ett annat plan.

Nu ska jag förbereda mig för att se Sofias änglar och sedan efter det Den hemlige miljonären. Sofipropp steg faktiskt lite i mina ögon när jag såg första avsnittet förra veckan... Bra Sofia! Så nu ska jag gå och plocka upp mina änglar ur badet och sen slänga in mig själv i duschen så jag kan mysa framför tv:n en stund innan jag lägger mig .

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar