onsdag 23 februari 2011

Dra ut skiten!

Jag har två tänder kvar på höger sida i nedre käken. TVÅÅÅÅ stycken tänder. Jo det är sant, vissa av er vet det. Kl. 14.40 har jag en akut tid hos mikael för nu har en av de två kraschat, det finns inget att tugga med! Jag blir såååå arg, eller snarare uppgiven. Jag vill inte hålla på att krångla mer med mina tänder. Piss, skit och vademecum!
Jag vill ju in i det längsta spara mina gaddar, men nu går det kankse inte att laga mer. Vill jag sätta dit otäcka skruvar i käken med implantat....? Näe tack, jag är 35- inte 75!

2 kommentarer:

  1. inget roligt aj aj aj, har du klippkort hos tandläkarn eller tycker du bara det är kul"morfar"

    SvaraRadera
  2. Förstår dig, jag hatar ALLT som har med tänder och tandläkare att göra! Är så less på att föda denna pinande man som tandläkaren är! Men vad ska man göra? Mina tänder rasar ju också både nu och då! Denna gång när jag var på kontroll så hade jag BARA ett litet hål, BARA! Annars så har jag åkt på rotfyllningar hit och dit dragit en tand här och en där, och lagat dessa gamla lagningar som har rasat!!!!så jävla less! Man får sitta där och pinas och sedan får man betala multum för det!!! Hoppas du får till tanden som den fungerar!
    kram!

    SvaraRadera