torsdag 3 februari 2011

Jag glömde ju...

... i ärlighetens namn känns det både jobbigt och skönt att vara utan facebook. Kommer på mig själv att fippla med mobilen och tro att jag ska logga in på FB, beroende är jag eller om ni hellre vill säga stark är vanan! Men det sparar mycket tid att inte va inne och läsa alla (ibland/ofta) meningslösa, men också roliga, informativa statusuppdateringar som skrivs. Det sparar säkert en timma om dagen, hur länge är DU inne varje dag på FB?

Jorå, än så länge klarar jag mig ypperligt utan FB. Vet fortfarande inte vem som skrev att det va tvivielaktigt om jag klarar två månader utan FB. Snacka om triggare! Tack för den! Jag klarar mig utan FB, gör du :-)?

1 kommentar:

  1. Tror att det kan vara väldigt nyttigt att vara ifrån både blogg och facebook ett tag ibland. Nu är jag ingen "riktig" facebookare, men är oftast in flera gånger varje kväll ändå, men det blir mest bara snabbisar så jag skulle tro ca 20 minuter sammanlagt kanske!

    SvaraRadera