söndag 6 februari 2011

Nipprig!

Ja blir ga´arn! Jag känner mig alldeles sprittig i kroppen! Hjärnan går på högvarv och tankarna snurrar och spretar åt alla olika håll samtidigt! Men jag mår bra, riktigt bra. Tänk vad det vänder hela tiden, antar att det är så för de flesta av oss av olika anledningar.

Imorgon har jag tagit semester, det är stängningsdag på dagis. Felix och jag ska åka till Västervik och handla lite, bla jeans åt honom. Det är första gången han och jag åker ensamma, konstigt. Men det har alltid blivit att evelina hängt med, har på något vis aldrig tänkt på att vi kan åka utan henne. Felix och jag behöver den här tiden själva, han är väldigt fäst vid sin pappa. Inget ont i det, men det skulle va skönt om han nån gång ville ge mig också en kram... Ser verkligen fram emot morgondagen!

Nu ska jag ta ett skutt in i duschen och sen bädda rent och krypa ner i sängen. Sköööönt. Nattinatt.


Tack mamma och pappa för dagen idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar