torsdag 3 februari 2011

Oooo la la...

Redan torsdag! Vart sprang den här veckan egentligen? Jag ljuger om jag säger att allt är tipptopp men det funkar. Vet inte vad det beror på men jag har tuppat av en gång och känner mig svag... Inget farligt men ändå obehagligt att va i gränslandet där det svartnar innan man svimmar. JA! Jag har ätit, druckit vatten och tagit min medecin. Skit i de nu! Det är ju knappast något nytt att jag har lågt blodtryck men det brukar inte va så brutalt kännbart som idag, om det nu är det som är problemet vill säga.

Vi har mycket funderingar och drömmar hemmakring nu, Anders och jag. Tänk om.... Skulle det va genomförbart... Nackdelar vägs mot fördelar.... När.... Hur.... Vart? Underbart att drömma lite men det gäller att landa i verkligheten mellan varven. Men det ger lite inspiration och drömmar. En skön känsla.

Jag har fortfarande inte klippt mig. Har inte fått fingrarna ur att beställa tid! Ska jag göra det idag kanske? JAPP, till och med att jag ska göra det NU!

3 kommentarer:

  1. Härligt med drömmar och planer <3
    /mel

    SvaraRadera
  2. ja drömmar illutioner är väl det som bär upp vardagen,men ska ju va på nivån " genomförbara"vad beträffar yrseln är det väl bra om man blir förvarnad och lyssnar till kroppen,för det är ju en ventil som talar om att allt inte är ok,friggeboden är min dröm nu att kunna bygga,och sedan få fiska mycke med evelina och felix,sedan är man nöjd ett tag,jag vill se felix dra en tre fyra kilos gädda ur angelhålet,och samtidigt få fånga det på kort"morfar"

    SvaraRadera
  3. Oh att drömma är ju det bästa som finns!!! Där får man ju allt precis som man vill!! :-D
    Men det låter inget kul med att du tuppar av bara så där! Hade varit lite intressant om man kunnat ta blodtrycket på dig då och där! Men du har inga funderingar på att kolla upp med läkare? Våran Lena svimmade ju också för några veckor sedan. Vet ej vad det beror på även om misstanken är att hon duschat för varmt för länge, men vi vet ju inte...... Du känner väl din egen kropp å du vet väl med dig när du behöver söka hjälpa antar jag!
    Kram!

    SvaraRadera