tisdag 31 mars 2009

Åh aj va skönt med spikmattan Shakti!!!!

Jag blev inspirerad av min gamla klasskamrat och numera bloggkamrat Emeli och köpte en spikmatta. Har just provat den och jag måste säga WOW. Först tänkte jag "Hur, HUR ska jag kunna ligga på dom där vassa spikarna? Men jag gjorde ett försök o de va inte alls så farligt som jag trodde o efter ett tag kände jag hur det började rycka o dra i vissa muskler o nerver och jag blev alldeles varm. O det känns jätteskönt, speciellt i ländryggen som jag så ofta har ont i o känner mig trött i. Det känns bättre än på länge och NEJ, det är inte inbillning. Spikmattan Shakti finns att köpa HÄR.
Ja man blir ju rejält prickig och röd som en gris efteråt. Felix tittade på mig med förskräckelse men gjorde ändå ett tappert försök att lägga sig på den när han trodde att jag inte såg. Men jag hörde bara ett litet aj o sen slängde han ner mattan på golvet.

1 kommentar:

  1. Elefanthud, säger Andreas :-D Jag älskar min matta i alla fall. Andreas brukar smörja in mig på "elefanthuden" efter att jag legat och det är superskönt.

    SvaraRadera