tisdag 3 januari 2012

Bara o gilla läget.

Låg helt insjunken i boken jag började på igår, helt suverän... kunde inte sluta och har bara haft sömnuppehåll på ett par timmar. Det är risken när jag börjar läsa- allt annat kommer på lågprio (även Wordfeud pappa). Låg som sagt helt insjunken i boken, långt bort bland kriminalare, mord och spänning när telefonen ringer och någon upplyser mig om att jag imorgon förväntas vara på rättegång och vittna. Gillar framförhållningen och hade förväntat att jag verkligen jag skulle slippa när jag inte har hört nåt tidigare, men icke sa nicke. Bara o gilla läget! En biverkning av jobbet som jag måste genomlida.

Men jag läste iallafall ut boken om än något disträ, den va riktigt bra! Läs den! Jag ska läsa de andra av Kepler så fort jag känner att jag har tid :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar