onsdag 25 januari 2012

Tummen upp fem gånger!

Igår va de gnälligt! De va de allt lite idag också, tills jag fick ett telefonsamtal med en ursäkt från en mycket trevlig rektor. Tummen upp för henne som ville ge den till mig i telefon och inte nöjde sig med mail. Tumme nummer två till mig som tog tag i detta på ett bra sätt! Är lite stolt över mig själv! Tumme nummer tre till mina fantastiska föräldrar som väntade med gullringsemlor när jag kom hem från Kalmar! Tumme nummer fyra för att gullringens semlor är tokgoda! O sist men inte minst, tumme nummer fem för att jag skiter i de grå hårstråna idag och bjuder på ett fulkort på mig o min tumme!!!


3 kommentarer:

  1. Å vad bra du är !!!! Å Vilka jävla grå hårstrå, dom e ju röda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, ja de kan du ju få tro! 1,5 centimers utväxt, där är de allt annat än röda! Musbrunt med inslag av gammelgrått!

      Radera
  2. låter ju skönt när en massa ,orättvisa saker ändå blir till det bästa ,nu är det bara på sin plats en ursäkt från den eleven som sprungit med all skit och inte hört av sig till berörd målsman MORFAR

    SvaraRadera