onsdag 18 januari 2012

Mad about perfums

Jag vill ha, vill ha, vill ha parfymer! Har alltid varit lite småtokig i dofter och är wätt bra på det här med lukter som inte heller alltid är så angenäma tyvärr. Skulle vilja påstå att jag är en "smeller".
Känner jag en go doft så är det inte omöjligt att jag går fram och frågar vad det är för god doft människa har på sig (ja det handlar naturligtvis om situation och om jag tor det är ofarligt). Brukar inte va nåt problem, det är väl trevligt med bekräftelse på att man inte luktar skit, eller?!
För ett tag sedan körde jag detektivvarianten och kom fram till att doften jag kände som jag skulle kunna äta upp inte var så exklusive som jag trodde. Det var en vanlig sketen DATE-parfym!!! Som finns i varenda liten livsaffär. Doftade såååå gott. Idag köpte jag den, den kostade HELA 29 kr på Rusta!
High five på den!

1 kommentar:

  1. då såg och hörde felix,han gillade min parfym,vi får börja tappa den på flaska och sälja den som exklusiv parfym hehe"MORFAR"

    SvaraRadera