torsdag 26 januari 2012

Be mig inte välja.

Insåg idag att jag har svårt för en sak.... inget allvligt men en iakttagelse.Favoriter, att välja saker som kommer på första plats. Typ favoritfärg, maträtt, artist, skådis m.m. Fan så trist! Jag vet inte vad jag tycker! Jag kan sällan välja EN. Men okej då, jag ska försöka. Favoritartist? Nej den går jag bet på, det går omöjligt att välja en. Jag har så blandad musiksmak. ABBA, Josh Groban, Nickelback, Lars Winnerbäck m.m Men NU kom jag på en grupp som gör mig på riktigt svängigt humör och det är ju Hoffmaestro! Annars gillar jag gamla slagdängor från 80 och 90-talet. Typ, No no no no Limit eller More and more, lalllaalaaladadada Be my lover, osv....
Favoritfärg då? Lägger ner direkt, det går inte. Maträtt? Kanske oxfile, eller lax. Ni ser! Det GÅR inte bara att välja en. Jag får välja en kategori och då blir det husmanskost.
När hände detta? När jag va "liten" hade jag inga problem med att göra listor med allt som kom på första plats minsann. Joooo, en sak kan jag sätta på nummer ett så klart. Min oerhört älskade sambo♥. Fast mina barn kommer ju förstås före... Där kan man ju inte välja för så är det givetvis. Mina barn kommer först på DELAD plats. Mina fina ögonstenar♥♥.

2 kommentarer:

  1. välj hela tiden det bästa,som du valt hittils så blir det nog jäkligt bra ,och är det svårt så lyssna på anders och mej hahaha morfar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men det är ju så jäkla svårt att veta vad det bästa är! Mewn du har en poäng där, hitills har de ju gått ganska bra även om vägen är lite krokig ibland. Ja det är ju tur att jag har er och rådfråga, klockrena svar ju!

      Radera