söndag 29 januari 2012

Oj vad jag har lekt!

Lekt med bloggen. Kom återigen på att det inte är så smart av mig att ha mig själv på bild så tydligt som innan. Det är inte alltid "go-ungar" man har o göra med på jobbet, utan precis tvärtom, de värsta och oftast de jag tycker mest om. Men- jag vill inte att de ska veta vad jag pysslar med om dagarna. Har också förstått hur man kan göra så att man inte kan "söka" på min blogg. Antar att min blogg inte ingår i sökorden om nån exempelvis söker på Vimmerby och jag har skrivit det någonstans så kommer det inte upp. Bra!!!Men de ska jag fixa imorgon. Vet inte om denna stil är min men jag har hittat så mycket fint att jag inte kunde välja, som vanligt!

Nu ska jag gå och sova mina vänner!

3 kommentarer:

  1. Nice... Jag vill också ha en sån!

    SvaraRadera
  2. Vi kan fixa det på en lunch om du vill :-). Fast jag tror inte det går på jobbet, man måste ha google chrome. Eller så kollar vi vilken du vill ha o så lägger jag in den på din blogg :-).

    SvaraRadera