måndag 2 januari 2012

Hakuna matata!



Vill fortfarande säga att Lejoinkungen är en av de bästa filmerna i denna changer! UNderbar humor och underbar sensmoral!
Felix är som en hök när det gäller vissa saker, sånt som vi andra inte hör och ser liksom memorerar han i sitt kretskort som måste rymma många många gigabyte. Så han har berättat att sjätte januari går Lejonkungen i 3D minsann så det har vi planerat att åka till Linköping och titta på. Jag skulle nu gå in och boka biljetter men då har ju SF självklart allt nerlagt för underhåll. Men det kanske finns en aledning till det också. Någon som vet om den går i Linköping på torsdag???

Som min far sa idag! Nu blir det ljusare för var dag fram till midsommar. Det känns ju för skönt för jag var inte klar med sommaren som nyligen försvann, den gick så fort! Ser fram emot blåsippor, fågelkvitter, picknick, strömmingsfiske och sol!

Här hemma går vi o päser som förra veckan, har inte gjort så mycket nytta idag minsann men det måste man inte varje dag. Sambo jobbar sent så jag är ensam här hemma med barnen men de är just nu utspridda hos kompisar, därför sitter jag här! Ska bli rätt skönt att börja jobba tycker jag nu, men det komer jag iotne tycka måndag morgon kl. 5.30.

Nu ska jag lägga mig och läsa en bok vi köpte till min mor i julklapp men som även svärmor fick av SIN mor. Det MÅSTE ju va en bra bok. Visste att jag skulle va tvungen att läsa den eftersom den handlar om ett mord på ett HVB hem som liknar det jag jobbat på. Den heter Eldvittnet och är skriven av Lars Kepler. Så- på återseende!

1 kommentar:

  1. Jag har läst Keeplers andra två böcker och de var kanon bra. Tänkte läsa även eldvittnet framöver..så du kan ju säga om den är läsvärd sen ;) Kram mel

    SvaraRadera