söndag 15 januari 2012

Dirty Fox



Anders o jag har anmält oss till Dirty fox, JOOOO det är sant. Ska bli ruggigt roligt och våra grannatr har hakat på :-). Vet inte hur det ska gå, jag blir nog lite generad bara jag tänker på det sensuella i att dansa så här men vad fan- på pumpen gör ju alla yngre det. Vanlig foxtrot finns ju knappt! När man väl har dansat lite tro jag det blir osm vilken dans som helst. De ska verkligen bli kanonroligt! Vet du itne vad Dirty fox är så kan du ju kolla in klipp3et ovan :-).

Jag tror INTE att Anders vet vad han gett sig in på så efter att ha visat detta klipp trodde jag det va dags att avanmäla oss, men si han tyckte inte det va så farligt. Så nu kör vi!!! Kommer be om barnvakt 4: och 5:e februari :-).

2 kommentarer:

  1. vi är anmälda ochså hehehe,inte en chans MORFAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, det borde ni va. Det skulle va en syn för gudarna! Kanske är bra för både kroppen, knoppen och s........! Vad vet jag ;-)!

      Radera