söndag 29 januari 2012

Mycket att vara tacksam för!

Det fins mycket jag är tacksam för här i livet, mycket jag ibland får påminna mig om att jag har när jag vill ha mer. Det finns många omnkring mig som också uppskattar mig. Det är nog något vi ofta glömmer, att vi är betydelsefulla för många. Jag har en underbar familj med mina barn, sambo och djur. O utan mina föräldrar vet i tusan hur det skulle gå! Jag har tillgång till natur och när jag ser dessa kort längtar jag enormt och är så tacksam att jag kan ta vara på naturen. Jag önskar att jag skulle göra det mer, men- jag ska va tacksam istället och inse att.... allt har sin tid.











4 kommentarer:

  1. jo vi har ochså mycket att va tacksamma för ,hade vi inte er att akta och besöka vad skulle vi då hitta på,alla dessa strålande bilder får mej att fantisera om att nästa sommar blir ännu bättre,sally väntar liksom felix på strömmingsfiske,och kanske övernattning i stugan,skyll er själva men ni missade korven i dag igen MORFAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja pappa, de ska bli otroligt skönt med sommar. Antar att det blir altanbygge i sommar men då trivs nog anders bättre hemma själv ;-). Tycker du och mamma är extremt söta på pusskortet, har du visat mamma den??? Hahaha, jag kan höra henne!

      Radera
  2. Absolut har vi mycket att vara tacksamma för..Hur hittar du alla fina bakgrunder till bloggen?..Den här var ju rätt spektakulär måste jag säga:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är den nästan lite skrämmande... barnen liksom blänger.Samtidigt som jag tycer den är vacker ger den mig kalla kårar. OM du går in och kollar på länken (en bild) till höger av min blogg hittar du massor av bakgrunder, som är MYCKET märkligare. Mörka, läskiga fantasifigurer m.m Jag kan hjälpa dig om du vill fixa till det. Det är lite pill men nu när jag listat ut hur man gör så går det ganska fort.

      Radera