söndag 15 januari 2012

Uppdatering angående löshåret...

Ja skrev ju här förra söndagen om Evelinas löshår... kli och riv och kluven vilja av min dotter. Fick till slut kl.21.00 tag på en kompis kompis kompis som satte löshår och som gav oss vätska att kunna ta bort limmet med. Så in till stan och hämta den och hem igen, sen satt jag och pillade bort ALLA dessa hårtestar. Det var inte lätt, det var förmodligen inte skönt  och det tog tid. Men det gick att få bort och hon var nog både glad och lite nere över att det nu låg i en hög i handfatet. Det finn s fortfaradne lim kvar i håret längst in men det syns inte. O jag har inte hört ett ord om håret mer än"Gud så skönt mitt hår känns nu, jag kan inte fatta att det är sant!". Så de va nog rätt skönt.

Nu har fröken börjat tjata om att hon ska ha mörka slingor i sitt blonda hår istället.... Oj oj oj snart är hon tonåring. Hur ska det sluta detta ;-). Jag tror det slutar bra för hon är ganska klok och har ett stort hjärta. Ibalnd för stort.

Ha en fin måndag mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att ni fick hjälp att ta bort det! Kan tala om att jag har en 9-åring (snart 9) som sedan i höstas har frågat och färgning??? av håret, hon vill ha mörkt! Funderar också på vad det ska bli om ett par-tre år!! Jag nekar ju förstås, tycker hon är alldeles för liten. Sedan har hon fått använda sig av sprayfärg, som är urtvättningsbar på skoj så där. Det blir ju inte heltäckande heller dessutom har färgerna varit både blå och rosa, alltså riktigt på leknivå! jag tycker ändå att det är positivt med att de vill och vågar förändra sig lite, tycker det är sunt! Kram

    SvaraRadera
  2. wholesalewigsonline.com rekommenderar .. Jag köpte själv en hel del EUROPEISKT ÄKTA LÖSHÅR hårförlängning, löshå, SILICONTRÄNS TEJP HÅRFÖRLÄNGNING,peruker från wholesalewigsonline.com Jag fick mitt hår så fort och det är absolut den mjukaste, vackraste hår jag någonsin sett är det alltid smidigt och förtjusande, är kvaliteten på håret underbara, detta hår awesome! håret var enkel att underhålla och jag älskar den naturliga looken av det jag fick massor av komplimanger! utmärkt kvalitet och hållbarhet, är det lätt att arbeta med och upprätthålla

    SvaraRadera