söndag 29 januari 2012

Gnistrande sol

Hade två val idag. Att åka o grilla korv med min fars jaktgäng eller att göra som Felix ville, åka pulka med hans kompis Ludde. Felix vann. Okej då, jag kan passa på att ta lite fartfyllda kort i gnistrande snö tänkte jag. Tji fick jag som glömde kolla batteriet, som vanligt..... Ja jag får väl ta till monbilkamerna istället, den är ju iallafall på 8 megapixlar. Tji fick jag igen när även den jävlen dog. O vems fel är nu detta? Ja exakt., jag veeet det.

Men de va skönt ändå, förutom att jag känner något sket i kroppen som inte ger med sig. Så de va Anders som fick ta de tyngsta lasset med spring i backen. Nu är vi hemma igen och jag sitter här och ska göra räkningarna. Skönt o bli av med eländesutgifterna.

O inte vet jag vad jag ska ha till mat.... jag har haft en sån jättesvacka när det gäller mat. Kommer inte på nåt och är inte särskilt inspirerad att laga mat. Men nåt ska vi väl kunna hitta på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar