torsdag 26 mars 2009

Bästa väckarklockan?


Clocky är en liten robot-väckarklocka som aldrig tillåter att du försover dig igen.
När du trycker på snooze börjar clocky aktivera sina robotkretsar. Den kör ner från ditt nattduksbord, börjar göra störiga robotljud och kör och gömmer sig så att du måste leta upp den för att den ska hålla tyst.
If you snooze (with Clocky) you lose!

Nja...tror inte den skulle bli så långlivad hemma hos oss men OM de skulle funka skulle jag gärna lägga pengarna (549 kr) på den. Jag sa de till sambon för ett tag sen att om jag fick göra en enda önskan, då skulle jag önska att jag aldrig är morgontrött utan är pigg och glad och går upp lika lätt som jag går o lägger mig. Och med det säger jag godnatt och på återseende!

1 kommentar:

  1. din mammas håriga bullfitta du är ful som fan hoppas du blir på kört och hamnar i koma

    SvaraRadera