söndag 15 mars 2009

Bio i stora lass!

Igår gick Evelina på "A bedtime storie", hon tyckte den va ganska bra men rörig. Kanske har att göra med att hon inte kan koncentrera sig på filmen eftersom dom fnittrar hela tiden!










På kvällen gick jag o Anders på "Män som hatar kvinnor". Wow! Så bra den va! Hade absolut inte förväntat mig att den skulle va så bra. 10 poäng av 10 möjliga poäng får den av mig och 8/10 av Anders pga att han tyckte den va lite seg ett tag (inget jag märkte av).









O idag gick jag, Evelina o Felix på Discodaggarna bara för att alla skulle va nöjda. En chansning att ta med Felix. Han somnade efter en kvart samtidigt som han höll för öronen efter att ha studsat upp o ner i stolen. Tycker ändå att det gick ganska bra för han va för liten för den filmen och jag tyckte den va ganska kass. Betyg 3/10.
Så nu hoppas jag förstås att alla är nöjda och glada. Men men ...när vi åkte hem o åkte förbi bowlinghallen så blev de ett himla liv i bilen om dom skulle bowla.... SUCK. De va iaf ett gott försök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar