tisdag 17 mars 2009

Trött och frusen men hoppfull!

Idag har jag inte jobbat ihjäl mig precis... började kl. 7.30 o slutade 12.00. Tog en timme flex. Felix o jag röjde i trädgården o tog upp lövhögar vi inte "hann" ta upp innan snön kom. Krattade ihop grenar och annat skräp. Jag tog fram stålborsten och tog bort all mossa ifrån trappen, vilken skillnad! Det känns som att jag kanske börjar känna mig lite piggare, jag vill tro det. Att solen tittar fram gör ju också sitt till.

Fick mina TSH-värde idag och nu ligger de inom marginalen för vad som är okej, 2.5. Men jag har ändå beställt en telefontid för att höra va han säger om att höja medicinen på prov i sex veckor. Jag är ju fortfarande så trött och disträ. Men....det är väldigt svårt att veta vad som är vad. Att jag är trött beror antagligen inte bara på struman. Däremot det att jag är så "trögtänkt" känns inte naturligt. Är glad iaf att mina värden iaf är bättre, då måste de gå åt rätt håll!

Felix ligger på soffan och sover efter vårat trädgårdsjobb. O vet ni vad?! Jag ska göra honom sällskap innan vi ska äta o ikväll bege oss till biblioteket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar