onsdag 25 mars 2009

"Rolig historia"

En blondin gick genom staden och såg en lapp som satt på en lyktstolpe. På lappen stod det: Lägenhet att hyra.
Blondinen blev väldigt glad eftersom det var precis det hon behövde.

Hon ställde sig vid lyktstolpen och började försiktigt att knacka på. Inget hände. Hon knackade hårdare och hårdare. Ändå hände inget.

En blond poliskvinna på andra sidan gatan hade observerat denna scen en stund o tyckte synd om blondinen. Hon gick fram och frågade vad som va fel.

Blondinen berättade att hon läst lappen och att hon knackat på, men ingen öppnade.

-Det kan ju inte va möjligt , sa polisen. Nån måste va hemma för de lyser ju!




Hahaha, detta är min humor. O jag har absout inget emot blondiner men nu råkade det va en sån historia. Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Hmmm.. du har något emot mig.. hmmm.. Jag är blond..ler. Den var bra.. smsa den om du har den på mobilen.. Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Ha ha den va ju skit bra! Nu fick jag ett gott skratt! Tack!

    SvaraRadera