torsdag 19 mars 2009

Finjobb

O så fick jag börja dagen med en toa på jobbet som va fullskiten och det gick inte o spola ner. Trevligt... Stog o kliade mig i huvudet och undrade hur jag skulle bära mig åt. Hade absolut ingen lust o börja köra med "sugproppen" och att sticka ner handen i sörjan... No way!!!!
Det blev Anders tankservice för det har varit problem med fler toaletter.

Har glömt o ta min medicin idag och jag är så förbaskat trött så det är nog så att jag känner av min medicin. Jag har ju inte riktigt trott det.

Evelina tror verkligen att det är vår. Hon springer ute utan jacka, hon ska ha upp studsmattan, hon ska åka minimotorcykel m.m. O jag är den värsta mamman som finns som säger NEJ till allt detta... det finns ingen värre än mig helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar