måndag 16 mars 2009

Hörrni, enstaka läsare!

När ni kommenterar och det står att det inte fungerar, försök igen. De verkar som de går till slut. Vet inte va de e som inte fungerar men ge inte upp. Kom gärna ihåg att skriv vem du är också.

Nu har jag nattat barnen och ska jag gå upp o läsa andra delen i Stieg Larsson-triologon. Egentid- yes pleeeeease.

Gonatt gonatt.

UPPDATERING, nu vet jag att det är ännu fler som inte kunnat kommentera. jag som inte trodde att någon läste bloggen. Hoppas dom fixar problemet för jag har rapporterat felet.

5 kommentarer:

  1. Jam, visst är det tråkigt att man inte får så mycket kommentarer. Jag vet att det är många som läser min blogg, för så gott som alltid när jag träffar folk brukar de påpeka det. "Ja, det läste jag ju på din blogg." Men det är nästan aldrig någon som kommenterar. Men, men. De läser ju i alla fall :-)

    SvaraRadera
  2. Hej Tina.
    Jag läser o har försökt att kommentera men det har som sagt inte funkat!
    men nu gör det det!

    hälsning anette

    SvaraRadera
  3. Hur har DU hittat hit? De va en trevlig överraskning :-). Finns du här på nätet nånstans? Kram! O tack för senast!!!

    SvaraRadera
  4. Tina, du ska veta att jag läser allt du skriver men inte varje dag ... Har mkt datatid ändå på jobbet så jag försöker o begränsa mig o inte stirra mig fyrkantig!

    SvaraRadera
  5. Jo jag vet att du gör det. Men de e tråkigt att det inte funkar att kommentera när ni försöker! kram!

    SvaraRadera